مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-08اجتماعي

7 رشته جدید در هنرستان های شهرستان جم راه اندازی می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: با هدف تأمین نیروی انسانی ماهر، هفت رشته جدید در هنرستان های شهرستان جم راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابوالقاسم حسینی شنبه شب در همایش فرهنگیان شهرستان جم از اخذ موافقت برای ایجاد هفت رشته جدید با هدف تأمین نیروی انسانی ماهر برای محیط های صنعتی جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های انجام شده میزان اشتغال دانش آموزان هنرستانی در بازار کار نسبت به سایر رشته ها بیشتر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از هدف گذاری هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش خبر داد و افزود: در سال تحصیلی آینده برای اولین بار اتفاقات مثبتی در حوزه مدارس هنرستانی شهرستان جم رقم خواهد خورد.

حسینی به مهاجر پذیر بودن شهرستان ، افزایش جمعیت دانش آموزی و تأمین نیروی انسانی ماهر برای محیط های صنعتی و اقتصادی استان اشاره کرد و بیان داشت: در سال تحصیلی جدید هفت رشته متناسب با آینده تحصیلی- شغلی دانش آموزان ایجاد خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم تصریح کرد: رشته های تربیت کودک، عکاسی دیجیتال و طراحی شبکه نرم افزار برای هنرجویان دختر و رشته های برق صنعتی، ایجاد و نگهداری فضای سبز، طراحی و توسعه پایگاه های اینترنتی و تأسیسات سرمایشی برای هنرجویان پسر راه اندازی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 رشته جدید در هنرستان های شهرستان جم راه اندازی می شود

7 رشته جدید در هنرستان های شهرستان جم راه اندازی می شود