مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-08فرهنگي

جشنواره عروسکی «تهران-مبارک» به ایستگاه آخر رسید


نهمین و آخرین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی «تهران-مبارک»، میزبان هشت نمایش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی به دبیری هادی حجازی فر در حال برگزاری است که در نهمین و آخرین روز از برگزاری این جشنواره امروز شنبه هفدهم تیر، هشت نمایش در بخش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا می شود.

 پیش از این اعلام شده بود با توجه به برگزاری مهمانی ده کیلومتری غدیر در روز جمعه 16 تیر و محدودیت های ترافیکی اعمال شده در این روز که مانع از تردد گروه ها، تماشاگران و داوران خواهد شد، با تصمیم دبیرخانه جشنواره، تمامی اجراهای روز جمعه 16 تیر به روز شنبه 17 تیر در همان ساعت منتقل شد.

بر اساس جدول جشنواره، 8 نمایش در بخش صحنه ای و 4 نمایش در بخش خیابانی قرار بود در روز پایانی جشنواره روی صحنه بروند که بر اساس این تغییر، این نمایش ها در روز شنبه 17 تیر اجرا خواهند شد.

همچنین آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران نیز که قرار بود روز شنبه 17 تیر برگزار شود، به روز یکشنبه 18 تیر موکول شد.

*بخش بین الملل  پرندگان ابدی هستند به نویسندگی لوییز جیفونی و کارگردانی آنتونیو کاماکو اوروپزا از مکزیک به مدت زمان 30 دقیقه در ساعت های 17 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عروسکی «تهران-مبارک» به ایستگاه آخر رسید

جشنواره عروسکی «تهران-مبارک» به ایستگاه آخر رسید