مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-08سياسي

اتمام پروژه ضربتی تقویت آب ملاشیه اهواز/ وضعیت تامین آب در منطقه عادی است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتمام اجرای پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه خبر داد و گفت: شرایط تامین آب در ملاشیه اکنون عادی است و هیچگونه مشکل کمبود آبی در این منطقه وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتمام اجرای پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه خبر داد و گفت: شرایط تامین آب در ملاشیه اکنون عادی است و هیچگونه مشکل کمبود آبی در این منطقه وجود ندارد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب در منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: در چند روز گذشته مشکلاتی در بحث تامین آب منطقه ملاشیه وجود داشت که با اقدامات انجام شده این مساله رفع شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه، افزود: این پروژه اجرایی شده و به اتمام رسیده است و با توجه به اتمام طرح، اکنون شرایط تامین آب در منطقه ملاشیه اهواز پایدار است.

بیشتر بخوانید : آغاز پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه اهواز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: شرایط تامین آب در ملاشیه اکنون عادی است و هیچگونه مشکل کمبود آبی در این منطقه وجود ندارد.

کرمی نژاد عنوان کرد: نیازی به تانکر برای تامین آب مردم در این منطقه وجود ندارد اما توزیع آب برای یکی دو روز دیگر در منطقه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه ضربتی تقویت آب ملاشیه اهواز/ وضعیت تامین آب در منطقه عادی است

اتمام پروژه ضربتی تقویت آب ملاشیه اهواز/ وضعیت تامین آب در منطقه عادی است