مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-11سياسي

اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی شهرداری منطقه13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه بر اهمیت موضوع کمبود آب و لزوم توجه به نحوه ی آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستم های نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: - شهردارمنطقه 13 از اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی این منطقه با هدف صرفه جویی مصرف آب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه بر اهمیت موضوع کمبود آب و لزوم توجه به نحوه ی آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستم های نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: یکی از ملزومات استفاده مطلوب ایجاد شبکه آبرسانی جهت امور فضای سبز شهری است که نیاز به رسیدگی و نگهداشت مستمر دارد.

او افزود:در این راستا، کلیه قطعات و اتصالات آبرسانی در بلوار ها و بوستان های شرق پایتخت که نیاز به رسیدگی و تعمیر سیستم آبیاری داشت، تعمیر و تعویض شد.

شهردارمنطقه 13 با بیان اینکه طرح ضربتی نگهداشت شهری در حوزه فضای سبز با جدیت پیگیری می شود، افزود: با تلاش و زحمات نیرو های زحمتکش حوزه فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13، کار رسیدگی به کیفیت فضای سبز موجود در بوستان ها، میادین و بلوار ها و نگهداشت شهری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، بدون وقفه در تمامی زمینه ها در حال انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی شهرداری منطقه13

اصلاح سیستم های آبیاری و آبرسانی شهرداری منطقه13