مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-15اقتصادي

فرار سرمایه گذران به علت نبود زیرساخت های اقتصادی


شهرکرد_نائب رییس اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه برای توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری نیاز به زیرساخت داریم، گفت: اگر زیرساخت ها فراهم نشود، - شاهد فرار سرمایه گذاران خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مالکی صبح شنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درصدد هستیم با تعامل راهبردی بین دو بخش دولتی و خصوصی زمینه ارتقای فعالیت های اقتصادی در استان را فراهم کنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گامی مؤثر در رفع دغدغه های تولیدکنندگان برداریم.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای توسعه اقتصادی در استان باید تمام ظرفیت ها را به کار بگیریم، گفت: اتاق بازرگانی بزرگترین پارلمان بخش خصوصی محسوب می شود و یک مشاور قوی برای سه قوه است، اتاق بازرگانی یک ظرفیت بزرگ برای توسعه اقتصادی و رشد تولید به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه در سابق ارتباط مناسبی بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اتاق بازرگانی ایران وجود نداشت، خاطرنشان کرد: در تلاشیم از ظرفیت اتاق ایران استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار سرمایه گذران به علت نبود زیرساخت های اقتصادی

فرار سرمایه گذران به علت نبود زیرساخت های اقتصادی