مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-15سياسي

رویان، تبلور ایمان و خودباوری است


پژوهشگاه رویان تبلور خودباوری و نماد عینی ما می توانیم است که این امر به فرموده مقام معظم رهبری نتیجه ترکیب علم، ایمان و تلاش هدفمند است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جهاد دانشگاهی گفت: پژوهشگاه رویان تبلور خودباوری و نماد عینی ما می توانیم است که این امر به فرموده مقام معظم رهبری نتیجه ترکیب علم، ایمان و تلاش هدفمند است.

حسن مسلمی نایینی در پاسخ به این سوال که چرا پژوهشگاه رویان در نزد رهبر انقلاب گرامی است، گفت: بر اساس فرمایش ایشان موفقیت این پژوهشگاه با نقش آفرینی ویژه مرحوم کاظمی آشتیانی ترکیبی از علم، ایمان و تلاش بوده که دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر توسعه کشور و خودباوری به بار آورده است.

وی به مناسبت سیزدهمین سالگرد حضور رهبر انقلاب در پژوهشگاه رویان بیان کرد: همه ما باید سخنان ایشان را در آن بازدید بسیار ارزشمند بازخوانی کرده و سرلوحه رفتار و حرکت های علمی و پژوهشی خود قرار دهیم.

رییس جهاد دانشگاهی ادامه داد: یکی دیگر از نکات مهم در فرمایشات ایشان صیانت از حرکت جهاد دانشگاهی بر اساس تقوا بوده است که بایستی از این سرمایه ارزشمند حفاظت کنیم و نسبت به تقویت آن بکوشیم.

مسلمی نایینی تلاش هدفمند را نیز از جمله نکات مهم دیگر سخنان مقام معظم رهبری ارزیابی کرده و افزود: دشمن خواهان توسعه و پیشرفت کشور نیست و دوست ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویان، تبلور ایمان و خودباوری است

رویان، تبلور ایمان و خودباوری است