مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-11سياسي

ثبت رسمی اسناد راه مقابله با جعل و پولشویی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت:ثبت رسمی می تواند از معاملات معارض، جعل و پولشویی جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در دومین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی با بیان اینکه بحث دنیای امروز انسان مغز محور است گفت: یکی از برندگان جایزه نوبل اعلام کرد که برای آینده جهان به جای حرکت به سمت کرات دیگر باید به سراغ مغز می رفتیم و ناشناخته های دنیای مغز را می شناختیم.

وی ادامه داد: در مغز شرایط ثبت وقایع ایجاد شده است و همین ثبت مسئله ای بسیار پیچیده است که می توان آنرا به مجموعه سازمان ثبت نیز تعمیم داد سازمان ثبت می توان از بسیاری از جرایم پیشگیری کرده و بسیاری از دغدغه ها را رفع کند.

جهانگیر با بیان اینکه زمانی می توان ثبت را در جامعه جاری کرد که فرهنگ آن رواج یافته باشد گفت: مردم هنوز اهمیت ثبت رسمی را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل است که با گذشت بیش از صد سال از قانون رسمی ثبت همچنان اسناد عادی درحال مبادله شدن هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ثبت رسمی می تواند از معاملات معارض، جعل، پولشویی، دعاوی کیفری جلوگیری کند و می تواند تضمین کننده آینده فرزندان این مرز و بوم باشد اگر مردم بدانند با ثبت رسمی آینده خانوادشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رسمی اسناد راه مقابله با جعل و پولشویی

ثبت رسمی اسناد راه مقابله با جعل و پولشویی