مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-01سياسي

پرونده های قضایی میراث فرهنگی با جدیت پیگیری می شوند


پرونده های قضایی مرتبط با آثار تاریخی و میراث فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و همچون سایر پرونده ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان دادستان شوشتر گفت: پرونده های قضایی مرتبط با آثار تاریخی و میراث فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و همچون سایر پرونده ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، مهدی امیری همزمان با هفته قوه قضاییه در دیدار سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر با اعلام خرسندی از اقدامات انجام شده در زمینه برخورد با اقدامات غیرمجاز در حوزه میراث فرهنگی افزود: اجرای قانون و انجام پیگیری های قضایی لازم در همه زمینه ها جزیی از وظایف محول بوده است و تلاش بر انجام هر چه دقیق تر آن را داشته ایم.

همچنین سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر در این دیدار که با همراهی فرمانده و جمعی از نیروهای پایگاه حفاظت این اداره انجام گرفت با تاکید بر عملکرد تحسین برانگیز و به هنگام ریاست دادگستری، دادستان و قضات شعب مختلف اظهار داشت : برخوردهای قاطع با افراد خاطی در اقدامات غیرمجاز و خارج از ضوابط حوزه های مختلف، به خصوص حوزه میراث فرهنگی از نشانه های شجاعت، وظیفه شناسی و عدالت خواهی است که نتایج آن قطعا آرامش و اطمینان خاطر شهروندان از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قضایی میراث فرهنگی با جدیت پیگیری می شوند

پرونده های قضایی میراث فرهنگی با جدیت پیگیری می شوند