مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-01فرهنگي

این برنامه کودک 33 ساله شد


امروز به منظور سالگرد تولد برنامه «شب بخیر کوچولو» که سال هاست از رادیو پخش می شود و یکی از برنامه های نوستالژیک محسوب می شود، جشنی از سوی رادیو در یکی از استودیوها برگزار شد و کیک این جشن که با تصویر مریم نشیبا تزیین شده بود، - امروز به منظور سالگرد تولد برنامه شب بخیر کوچولو که سال هاست از رادیو پخش می شود و یکی از برنامه های نوستالژیک محسوب می شود، جشنی از سوی رادیو در یکی از استودیوها برگزار شد و کیک این جشن که با تصویر مریم نشیبا تزیین شده بود، توسط اهالی رادیو بریده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن 33 سالگی برنامه شب بخیر کوچولو با حضور مریم نشیبا ـ گوینده پیشکسوت، گلریز وکیلی ـ سردبیر و تهیه کننده، مهدی آذرمکان ـ مدیر رادیو ایران و برخی مدیران گروه های مختلف این شبکه رادیویی برگزار شد.

سلامتی برای مادر قصه گو مهدی آذرمکان، مدیر رادیو ایران می گوید: برنامه شب بخیر کوچولو از نهم تیرماه سال 69 پخش آن شروع شده، خانم نشیبا از همان ابتدا، اجرای این برنامه را برعهده گرفتند و این برنامه مشتری های ثابتی دارد.

خود ما از شنونده های این برنامه بودیم و افتخارمان این هست که کنار ایشان هستیم.

آذر مکان ادامه می دهد: ایشان علاوه بر برنامه شب بخیر کوچولو برنامه گلبانگ را هم اجرا می کنند که یکی از برنامه های خوب رادیو است و ان شاءالله که خانم نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این برنامه کودک 33 ساله شد

این برنامه کودک 33 ساله شد