مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-02ورزشي

احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد


رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به راهیابی تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر، ضرورت دارد مدیریت شهری قزوین احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان و تمهیدات ترافیکی مسیرهای دسترسی به این مجموعه را در دستور کار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ولی چگینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: با توجه به صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر و رفت و آمد تیمهای مطرح لیگ برتری به شهر قزوین، بایستی تمهیدات ترافیکی در محدوده ورزشگاه آزادگان و اقدامات مهندسی ترافیک در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گیرد.

وی افزود: اصلاح هندسی میدان ورودی اسماعیل آباد و ساخت پارکینگ استاندارد و مسیرهای دسترسی از جمله اقداماتی است که باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، هر گونه کوتاهی در این حوزه باعث خواهد شد تا در میزبانی قزوین در لیگ برتر فوتبال اشکال و خلل وارد شود و در نهایت مورد سوال و مواخذه رسانه ها به ویژه رسانه ملی قرار گیریم.

چگینی در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه احداث بوستان 18 هکتاری در مجاورت اتوبان قزوین-زنجان اختصاص داشت، گفت: در ابتدا بنده با این طرح موافق بودم و معتقد بودم بودجه احداث آرامستان بهشت کوثر باید در این بوستان هزینه شود که متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد

احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد