مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-03اقتصادي

احیای واحد تولید الیاف پلی استر در استان زنجان


واحد تولید الیاف پلی استر بعد از گذشت 12 سال از تعطیلی در استان زنجان احیا و به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این واحد صنعتی با اشاره به اهمیت احیای واحدهای راکد در استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی و هدفگذاری صورت گرفته باید تا پایان سال جاری 13 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن استان جذب می شود که بخشی از این هدف با احیای واحدهای راکد محقق خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن زمانبر بوده برای تحقق این حجم از سرمایه گذاری باید از روش های میان مدت همچون احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده ها و تکمیل طرح های توسعه بهره بگیریم.

وی از جمله ویژگی های واحدهای راکد را زمان راه اندازی و سرمایه گذاری انجام شده در آنها دانست و ادامه داد: با احیای اکثریت واحدهای راکد در استان باید مانع رکود و غیرفعال شدن سایر واحدها باشیم.

گلشنی منفرد با اشاره به راه اندازی مجدد واحد تولید الیاف پلی استر اظهار داشت: ما در استان با کمبود تولید پلی استر مواجه بودیم و تولیدات این واحد در راستای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نساجی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحد تولید الیاف پلی استر در استان زنجان

احیای واحد تولید الیاف پلی استر در استان زنجان