مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-05سياسي

نقش سازمان شانگ های در مقابل سیاست های توسعه طلبانه غرب


سیاست های توسعه طلبانه غرب برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابت های جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش آفرینی سازمان شانگ های را چندین برابر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یادداشتی به مناسبت عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری های شانگ های نوشت: تغییرات در عرصه تحولات منطقه ای و بین المللی، به خوبی گویای واقعیت ها و افق های آینده جهان در حال تغییر و نظم در حال شکل گیری است.

درک این واقعیت موجب شده تا دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عضویت در سازمان ها و نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی همانند سازمان همکاری شانگ های مورد توجه جدی قرار گیرد.

سازمان همکاری شانگ های با دارا بودن بیش از یک سوم جمعیت جهان، عضویت دوکشور شورای امنیت و چهار کشور دارای قدرت اتمی، سازمانی تاثیرگذار و نقش آفرین در روندهای جهانی آتی است؛ این سازمان از ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی گسترده ای برخوردار است و در مسیر تقویت سیاست های موازنه ساز و توسعه چندجانبه گرایی نقش حائز اهمیتی دارد.

سیاست های توسعه طلبانه غرب و ناتو برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابت های جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سازمان شانگ های در مقابل سیاست های توسعه طلبانه غرب

نقش سازمان شانگ های در مقابل سیاست های توسعه طلبانه غرب