مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-02سياسي

اصفهان میزبان مسؤولان انتخابات کشور


رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از میزبانی اصفهان از همایش منطقه ای انتخابات در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان نثاری رییس ستاد انتخابات استان در حاشیه هشتمین جلسه ستاد انتخابات، ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر خم، گفت: در جلسات ستاد انتخابات مسائل متفاوتی که در فرآیند انتخابات وجود دارد، با در نظر گرفتن چهار راهبرد مورد تأکید مقام معظم رهبری(مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مباحث مطروحه دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند از جمله مسائل زیرساختی، آمادگی شعب و اقداماتی که برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این دو شهرستان لازم است بررسی شد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: همچنین تأکید شد شعب اخذ رأی در سراسر استان از جمله این دو شهرستان به نحوی انتخاب شوند تا دسترسی سریع و آسان مردم به شعب میسر شود.

جان نثاری بیان کرد: آموزش هر چه بیشتر عوامل اجرایی انتخابات به منظور اجرای قوانین با سرعت و دقت بالا نیز مورد تأکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان مسؤولان انتخابات کشور

اصفهان میزبان مسؤولان انتخابات کشور