مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-08حوادث

احتمال تعیین منطقه گردشگری عباس آباد به عنوان سایت اسکان اضطراری پایتخت


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از امکان سنجی برای تعیین منطقه گردشگری عباس آباد به عنوان سایت اسکان اضطراری کلانشهر تهران خبر داد.

- معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از امکان سنجی برای تعیین منطقه گردشگری عباس آباد به عنوان سایت اسکان اضطراری کلانشهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید آرون در این باره گفت: یکی از مسائل مهم در سوانح فراگیر همچون زلزله، اسکان افراد متأثر از حادثه در مکان امن و ایمن است و اسکان افراد به دور از تهدیدات و پیامدهای ناشی از سانحه و حادثه علاوه بر انجام تمهیدات لازم برای محافظت در مقابل سرما، گرما، باد و باران، حفظ اموال، ایجاد امنیت عاطفی و تأمین یک محیط خصوصی و دریافت خدمات بهداشتی، پزشکی، تغذیه اضطرای بعد از وقوع بحران یک امر ضروری است.

وی افزود: همچنین حضور مسئولان مدیریت بحران در یک نقطه ایمن به منظور مدیریت شرایط اضطراری و هماهنگی امور امدادرسانی و خدمات رسانی به آسیب دیدگان و کنترل وضعیت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو تمرین اسکان اضطراری در کلانشهر تهران برگزار می شود.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اضافه کرد: برای اجرایی شدن این تمرین، بازدید میدانی به منظور ارزیابی وضعیت و بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعیین منطقه گردشگری عباس آباد به عنوان سایت اسکان اضطراری پایتخت

احتمال تعیین منطقه گردشگری عباس آباد به عنوان سایت اسکان اضطراری پایتخت