مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-10سياسي

دبیر علمی اولین همایش بین المللی حکمرانی و مدیریت شهری معرفی شد


طی حکمی از سوی رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، دبیر علمی اولین همایش بین المللی حکمرانی و مدیریت شهری منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عطاءالله رفیعی آتانی، مشاور شهردار و رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در جلسه شورای معاونان این مرکز، با تأکید بر اینکه مرجعیت تولید دانش برای مدیریت شهری را تلاش های علمی محقق می کند، گفت: در نظر است همایش حکمرانی و مدیریت شهری به صورت سالیانه در دستور کار این مرکز قرار گیرد و مقرر شده از تمامی ظرفیت های علمی کشور در این حوزه بهره گیری شود.

رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: معتقدیم باید از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی کشور استفاده و نیز می بایست تمامی سازمان های تابعه شهرداری را برای توفیق بیشتر در برگزاری همایش فعال کنیم؛ وی همچنین گفت که امسال همایش با محوریت حکمرانی و مدیریت شهری مشارکتی برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه مشاور شهردار تهران و رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر ضمن تاکید بر جایگاه علم در تحقق حکمرانی مشارکتی از سوابق ارزنده و شخصیت علمی دکتر حسن دانایی فر تقدیر نمود و طی حکمی ایشان را به عنوان دبیر علمی همایش بین المللی حکمرانی و مدیریت شهری معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر علمی اولین همایش بین المللی حکمرانی و مدیریت شهری معرفی شد

دبیر علمی اولین همایش بین المللی حکمرانی و مدیریت شهری معرفی شد