مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-15اقتصادي

هزینه 110 میلیارد تومانی برای پروژه «سه راهی طارم به منجیل»


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم با بیان اینکه 16.

5 کیلومتر از پروژه « سه راهی طارم به منجیل» در دست اجرا است، گفت: تاکنون برای این پروژه 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن هم 2هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید غفور شفیعی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم در جمع خبرنگاران به پروژه راه اصلی سه راهی طارم به منجیل اشاره و اظهار کرد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری درسال 82 بوده که عملیات اجرایی آن سال 85 آغاز شده است.

  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم طول کل پروژه سه راهی طارم به منجیل را 100 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 80 کیلومتر از طول این پروژه در محدوده استان زنجان است و تاکنون 47 کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر 16.

5 کیلومتر از این پروژه در دست اجرا است،گفت: تاکنون برای این پروژه 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای اتمام آن هم 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

  شفیعی اعتبار سال 1402 (مشترک بین دو استان گیلان و زنجان ) را 77 میلیارد تومان اعلام کرد و یاد آور شد: مبلغ قرار داد شرکت گوهر رود 600 میلیارد تومان و مبلغ به روز یک هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 110 میلیارد تومانی برای پروژه «سه راهی طارم به منجیل»

هزینه 110 میلیارد تومانی برای پروژه «سه راهی طارم به منجیل»