مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26اقتصادي

ثبت نام بیش از 47 هزار نفر در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در آذربایجان شرقی


مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از ثبت نام و نشاندار کردن بیش از 47 هزار نفر از این استان در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از ثبت نام و نشاندار کردن بیش از 47 هزار نفر از این استان در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

وحید مجیدی در جلسه شورای فرماندهی حوزه 2 بسیج کارمندی استان گفت: از زمان اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج نزدیک به 1400 میلیارد ریال در استان به بیمه شدگان این صندوق پرداخت شده است.

وی افزود: با اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با 106 هزار و 958 بار مراجعه بیش از 47 هزار بیمار خاص و صعب العلاج در این صندوق ثبت نام کرده اند و از خدمات این صندوق بهره مند شده اند.

وی با اشاره به حمایت سازمان بیمه سلامت از بیماران صعب العلاج و پرهزینه اظهارکرد: در حال حاضر 107 بیماری تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و افراد می توانند با ارائه فاکتور و مدارک مورد نیاز تا سقف 50 میلیون تومان هزینه درمان دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت به برخی چالش ها و مشکلات پیش روی اجرای دقیق و درست این طرح اشاره کرد و گفت: عدم به روز رسانی سامانه های مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سامانه های سازمان بیمه سلامت ایران و عدم نشان دار شدن برخی بیماران جهت گرفتن خدمات از طریق ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 47 هزار نفر در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در آذربایجان شرقی

ثبت نام بیش از 47 هزار نفر در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در آذربایجان شرقی