مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-01ورزشي

فردا احتمال صدور ویزای آمریکا برای عطایی/ بازگشت 5 نفر به ایران


سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تلاش برای صدور ویزای بهروز عطایی در روز تعطیل خبر داد و گفت: 5 نفر از اعضای تیم ملی ظهر امروز به ایران برمی گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023 در حالی سه روز دیگر آغاز می شود که به دلیل کارشکنی آمریکایی ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با 12 بازیکن می تواند از فرانکفورت راهی آناهایم آمریکا شود.

مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی پور، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین فر، محمدرضا مؤذن و محمدرضا حضرت پور بازیکنانی هستند که ویزای آمریکا برای آن ها صادر شده است.

همچنین از اعضای کادر فنی تنها برای علیرضا طلوع کیان و اکبر محمدی ویزا صادر شده است.

اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در مورد تعیین تکلیف ویزای سرمربی تیم ملی والیبال گفت: قطعاً ویزا برای سرمربی تیم ملی آماده می شود و آمریکا این قول را داده است.

قرار است روز دوشنبه دوباره پاسپورت های اعضای تیم به سفارت آمریکا در آنکارا ارسال و بحث ویزای نفرات باقی مانده حل و فصل شود.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت عدم صدور ویزا برای سرمربی تیم ملی، طلوع کیان به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا احتمال صدور ویزای آمریکا برای عطایی/ بازگشت 5 نفر به ایران

فردا احتمال صدور ویزای آمریکا برای عطایی/ بازگشت 5 نفر به ایران