مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-05اقتصادي

رقابت جهانی 8 روستای ایران


رییس گروه توسعه جاذبه ها و محصولات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 8 روستای کشور برای انتخاب به عنوان روستای جهانی توسط سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به رقابت می پردازند.

- رییس گروه توسعه جاذبه ها و محصولات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 8 روستای کشور برای انتخاب به عنوان روستای جهانی توسط سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به رقابت می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بهاروند گفت: با تشکیل کارگروه روستاهای جهانی، از بین کل روستاهای کشور 130 روستا وارد مرحله اولیه انتخاب شدند.

سپس این تعداد به 30 روستا و در ارزیابی نهایی به 8 روستا رسیدند تا با تکمیل پرونده توسط مدیران استانی و ارسال آن به معاونت گردشگری تا پایان خردادماه سال جاری، سهم جمهوری اسلامی ایران برای بهره مندی از فرصت بین المللی ایجاد شده توسط سازمان جهانی گردشگری حفظ شود.

او در ادامه به 8 روستای منتخب اشاره کرد و افزود: روستای کندوان استان آذربایجان شرقی، روستای میمند کرمان، روستای سهیلی هرمزگان، روستای قاسم آباد گیلان، روستای کندلوس مازندران، روستای پالنگان کردستان، روستای ابیانه اصفهان و روستای بیشه لرستان روستاهایی هستند که به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این رقابت جهانی شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت جهانی 8 روستای ایران

رقابت جهانی 8 روستای ایران