مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-05سياسي

لزوم پیگیری جذب اعتبارات بحران خراسان جنوبی از سوی دستگاه ها


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی استان نسبت به جذب اعتبارات 1401 ابلاغ شده اعم از اعتبارات سیل و زلزله بشرویه و طبس پیگیری لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی آخوندی صبح چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: یکی از دستورکارهایی که همیشه در ستاد مورد تأکید قرار می گیرد و مکاتباتی که مطرح شده مباحث مربوط به اعتبارات، پیگیری و جذب آن می باشد.

وی از دستگاه های اجرایی استان خواست تا نسبت به جذب اعتبارات 1401 ابلاغ شده اعم از اعتبارات سیل و زلزله بشرویه و طبس پیگیری لازم را انجام دهند، تصریح کرد: با توجه به فرصتی که باقی مانده اگر نیاز به اصلاح و تغییراتی با حجم عملیات و میزان تخصیصات و همچنین جابه جایی آن وجود دارد هماهنگی لازم را با اداره کل مدیریت بحران انجام گیرد به نحوی که پروژه های مرتبط با این اعتبارات در فرصت مناسبی به طور ویژه افتتاح شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: دستورالعملی به دستگاه های مرتبط ارسال شده که در آن سرفصل های اعتباری مربوط به حوزه مدیریت بحران در قانون بودجه 1402 مشخص شده و دستگاه ها می توانند از این سرفصل ها برای پیگیری سهم اعتباری استان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری جذب اعتبارات بحران خراسان جنوبی از سوی دستگاه ها

لزوم پیگیری جذب اعتبارات بحران خراسان جنوبی از سوی دستگاه ها