مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-06فرهنگي

ظرفیت های فرهنگی و هنری استان قزوین مورد بی توجهی قرار گرفته است


استاندار قزوین با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی و هنری استان قزوین مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: شهرداری قزوین در زمینه تأمین زیرساخت های فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمانه با هنرمندان استان با بیان اینکه نگاه مجموعه مدیریتی استان به هنرمندان و مجموعه های هنری نگاه حمایتی است و سعی می شود تا تمامی اقدامات با این نگاه هماهنگ و همراه شود، اظهار داشت: متأسفانه مسائل و مشکلاتی که در استان نیازمند حمایت هستند، متعدد می باشد و وقتی منابعی در اختیار متولیان قرار می گیرد ناچاربه اولویت گذاری هستند، موضوعی که شاید باب طبع فعالین تخصصی مانند هنر و ورزش یا مقولات اینچنینی نباشد.

اعلایی گفت: در دوره اخیر با اصحاب فرهنگ و هنر به صورت مجزا دیدارهایی برگزار شده است و نسبت به حوزه های فعالیتی فعالان این حوزه بیگانه نیستیم و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مطالبات انجام می دهیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان در قالب مصوبات سفر رییس جمهور و مولدسازی دارایی های دولت به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر و تأمین منابع مالی در این حوزه است که در هر 2 حوزه هم عملکرد استان مطلوب است، اضافه کرد: استان قزوین علی رغم پیشنیه غنی فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های فرهنگی و هنری استان قزوین مورد بی توجهی قرار گرفته است

ظرفیت های فرهنگی و هنری استان قزوین مورد بی توجهی قرار گرفته است