مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-01سياسي

همکاری های دوجانبه ایران و روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته


فرمانده کل انتظامی کشور از همکاری های دوجانبه ایران و روسیه در زمینه جرائم سازمان یافته، حفاظت از تأسیسات مهم دولتی و مبارزه با تروریسم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور درباره سفر به روسیه اظهارداشت: ایران و روسیه همکاری های دوجانبه در زمینه حفاظت از تأسیسات مهم دولتی و مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده را تقویت می کنند.

وی به امضا سند همکاری های انتظامی بین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی کل گارد ملی روسیه اشاره کرد و افزود: بر اساس این سند، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی گارد ملی روسیه، همکاری های دوجانبه در زمینه تبادل تجربه در اجرای قوانین، حفاظت از تأسیسات مهم دولتی، مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده، ارائه اقدامات حمایتی مشترک برای مبارزه با جرم و جنایت را تقویت می کنند.

وی به تقویت همکاری ها در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر بین دو کشور اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم چهار هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر، تجربیات گران سنگی کسب کرده است که می تواند در اختیار روسیه و سایر کشورها قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های دوجانبه ایران و روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته

همکاری های دوجانبه ایران و روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته