مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-12سياسي

رویکرد بنیاد تعاون بسیج اقتصاد خانواده محور است


معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور گفت: راهبری فعالیت های اقتصادی بنیاد تعاون بسیج در چارچوب اقتصاد مقاومتی و بر پایه اقتصاد خانواده محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، سردار محمدحسین بابایی در جلسه هم اندیشی مسئولان بنیاد تعاون بسیج با فرماندهان، معاونان و مسئولان اقشار بسیج استان با اشاره به نقش بنیاد تعاون بسیج در جهاد عظیم اقتصادی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یک جبهه یکپارچه از دشمنان مقابل انقلاب اسلامی با هدف جنگ اقتصادی صف کشیده اند لذا مقابله ما با آن ها به منزله جهاد است.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور ادامه داد: دشمنان در جنگ سخت و نظامی شکست خورده اند و به جنگ نرم روی آورده اند که هدف نهایی آن هم جنگ نظامی است و این هجمه ها از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بوده ولی علی رغم همه توطئه های دشمنان ما امروز به ایران قوی تبدیل شده ایم.

وی، هدف اصلی دشمنان از جنگ نرم و هجمه ترکیبی همه جانبه در ابعاد اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه ای و .

را خسته و دلزده کردن مردم و جدایی آن ها از نظام و انقلاب دانست و فتنه های مختلف اعم از سال 78 تا آشوب های 1401 را هم راستا با این سناریو عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بنیاد تعاون بسیج اقتصاد خانواده محور است

رویکرد بنیاد تعاون بسیج اقتصاد خانواده محور است