مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-17اقتصادي

7 هزار نفر در بخش صنایع معدنی گیلان مشغول به کار هستند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: 71 محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پورحیدری امروز دوشنبه در همایش جایگاه معدن و صنایع مدنی در توسعه اقتصادی گیلان با رویکرد توسعه معدن اقدامی پایدار در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: استان گیلان دارای 47 واحد معدنی پروانه دار است که هزار و 500 نفر به طور مستقیم در آن اشتغال دارند.

وی با بیان اینکه گیلان استانی معدنی نیست، افزود: چالش های گیلان در حوزه معاون و زیرساختی بسیار زیاد است و تکثر جلسات و نشست در راستای رفع این چالش ها می باشد.

رییس سازمان صمت گیلان از واگذاری 71 محدوده معدنی از طریق مزایده در این استان خبر داد و اضافه کرد: واگذاری معادن به افراد و شرکت ها با تاکید بر مباحث اهلیت سنجی و بررسی شرایط فنی و مالی انجام می شود.

پورحیدری با بیان اینکه معادن در تأمین مصالح نقش مهمی ایفا می کنند، گفت: مصالح و فرآورده های معدنی از مسیر فعالیت معادن می گذرد.

وی از فعالیت 220 واحد صنایع معدنی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد واحدها در زمینه فرآوری مواد معدنی و ایجاد ارزش افزوده در گیلان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار نفر در بخش صنایع معدنی گیلان مشغول به کار هستند

7 هزار نفر در بخش صنایع معدنی گیلان مشغول به کار هستند