مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-10سياسي

بررسی حجاب و آزادی زنان کشور آذربایجان و گرجستان در همایش «درّ مکنون»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب همایش «درّ مکنون» با حضور جمعی از دانشجویان، بسیجیان نخبه و با حضور مهمانانی ویژه از کشور آذربایجان و گرجستان در سالن همایش قرآن و عترت شهر ارومیه بر گزار شد.

- بررسی حجاب و آزادی زنان کشور آذربایجان و گرجستان در همایش درّ مکنون به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب همایش درّ مکنون با حضور جمعی از دانشجویان، بسیجیان نخبه و با حضور مهمانانی ویژه از کشور آذربایجان و گرجستان در سالن همایش قرآن و عترت شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب همایش درّ مکنون با حضور جمعی از دانشجویان، بسیجیان نخبه و با حضور مهمانانی ویژه از کشور آذربایجان و گرجستان در سالن همایش قرآن و عترت شهر ارومیه بر گزار شد.

الویه سیف الله وا فعال فرهنگی کشور آذربایجان در بخشی از سخنرانی خود اذعان داشت: بیش از 90 درصد از جمعیت کشور ما شیعه است، اما متاسفانه خانم ها آزادی عمل ندارند، قدر ایران را بدانید در کشور ما خانم ها اجازه ندارند شناسنامه با عکس باحجاب داشته باشند، در اداره ها، مدارس و دانشگاه ها هم همین طور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی حجاب و آزادی زنان کشور آذربایجان و گرجستان در همایش «درّ مکنون»

بررسی حجاب و آزادی زنان کشور آذربایجان و گرجستان در همایش «درّ مکنون»