مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:512023-07-10فرهنگي

تکذیب یک شایعه عجیب از سوی تام کروز


جایگاه «تام کروز» به عنوان یک فرد جسور هالیوود و ناجی سینما به حدی قدرتمند شده که معمولا تفکیک افسانه های مربوط به او از چهره واقعی اش کار دشواری است.

- جی پلاس؛ به نقل از ایندی وایر، این بازیگر 61 ساله به ندرت درباره زندگی شخصی خود صحبت می کند و ترجیح می دهد در مورد بدلکاری های مرگبار خود و اشتیاق خود به اکران های سینمایی حرف بزند، اما این موضوع باعث نشده که شایعاتی در مورد کمال گرایی و رفتارهای تهاجمی او منتشر نشود.

یکی از عجیب ترین باروهایی که در طول سال ها درباره کروز پدیدار شد، این ایده بود که او اعضای گروه بازیگران و عوامل فیلم را از تماس چشمی با او در صحنه فیلمبرداری منع می کند.

اما او در گفت وگویی که با کریستفور مک کوری کارگردان و سایمون پگ بازیگر قسمت جدید فیلم ماموریت غیرممکن داشته و در مجله تایمز منتشر شده این ادعا را رد کرده است.

در این مطلب، مک کواری کارگردان ماموریت: غیرممکن - روزشمار مرگ قسمت اول ، از کروز می خواهد تا عجیب ترین داستانی را که درباره خودش در هالیوود شنیده به اشتراک بگذارد و کروز پاسخ داد که او همواره از این ایده غلط مبهوت شده است که مردم اجازه ندارند به چشمان من نگاه کنند .

سایمون پگ با اشاره به این که تام کروز عادی تر از آن چیزی است که شخصیت او ممکن است نشان دهد، گفت: من توانسته ام از تمام باورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب یک شایعه عجیب از سوی تام کروز

تکذیب یک شایعه عجیب از سوی تام کروز