مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-13سياسي

تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج اجرا شد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز گفت: تئاترهای خیابانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با موضوع عفاف و حجاب اجرا شد.

- حجت الاسلام امید کولیوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تئاترهای خیابانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با موضوع عفاف و حجاب و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شهر کرج اجرا شد.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اگر در قالبی زیبا و جذاب صورت گیرد، اقبال عمومی مردم را در پی خواهد داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز تصریح کرد: تجربه برگزاری تئاترها و سرودهای خیابانی و با محتوای دینی و اعتقادی، به ما نشان داد که قول زیبا و فعل زیبا خریدار دارد و اگر آموزه های دینی در تار و پود این قول و فعل به نمایش گذاشته شود، خریدار این قالیچه، نقش و نگار اعتقادی آن را هم با خود به خانه خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته عفاف و حجاب دو برنامه تئاتر و سرود در دو نقطه پرتردد شهر اجرا شد که اقبال عموم مردم، جوانان و نوجوانان را در پی داشت و مورد تشویق عموم مخاطبان قرار گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز متذکر شد: برگزاری این برنامه ها مرهون همکاری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون سیاسی محترم فرمانداری شهر کرج، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهر کرج و معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج اجرا شد

تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج اجرا شد