مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-07سياسي

12 مجمع خیران مدرسه ساز در استان اصفهان وجود دارد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: حدود 12 مجمع خیران مدرسه ساز در استان اصفهان وجود دارد که حدود 6 مجمع فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نسیمی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز در زواره اردستان، اظهار داشت: در راستای ساخت مدرسه در سطح استان اصفهان، حدود 12 مجمع خیران مدرسه ساز وجود دارد که حدود 6 مجمع فعال هستند.

وی افزود: در برخی مناطق استان مدارس کانکسی داریم اما تعداد آن ها در حال کاهش یافتن است و سال گذشته 7 پروژه را از طرح شهید پناهی در دستورکار داریم و با مشارکت دولت، بنیاد علوی و خیران در حال ساخت هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده حدود 3 هزار کلاس درس در سطح استان اصفهان فرسوده هستند بنابراین باید بتوانیم در اسرع وقت و با یک برنامه ریزی نسبت به نوسازی اقدام کنیم همچنین سازمان نوسازی نیز قصد دارد که اعتبارات ویژه ای برای این امر در نظر بگیریم.

نسیمی یادآور شد: در سال جاری بنا داریم که حدود 41 پروژه در قالب 250 کلاس درس را تا قبل از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای استفاده دانش آموزان آماده کنیم و اکثر پروژه های سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مجمع خیران مدرسه ساز در استان اصفهان وجود دارد

12 مجمع خیران مدرسه ساز در استان اصفهان وجود دارد