مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-21سياسي

خدمت بی منت دانشجویان جهادی یزد در روستای کشکک رامیان


بیش از 100 دانشجوی یزدی در قالب گروه های جهادی بسیج دانشجویی به روستای کشکک آمدند تا با کار شبانه روزی خود غبار محرومیت از این روستا بردارند.

- خدمت بی منت دانشجویان جهادی "یزد" در روستای "کشکک رامیان" ایسنا/گلستان بیش از 100 دانشجوی یزدی در قالب گروه های جهادی بسیج دانشجویی به روستای کشکک آمدند تا با کار شبانه روزی خود غبار محرومیت از این روستا بردارند.

روستای کشکک یکی از مناطق شهرستان رامیان می باشد که هنوز هم به سبک قدیمی زندگی می کنند.

این روستا علی رغم قرار گرفتن در منطقه سرسبز، یکی از مناطق محروم و دورافتاده استان گلستان است که مردم آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

بیش از 100 دانشجو از استان یزد در غالب چهار تیم جهادی آستین ها را بالا زدند تا با حضور در این روستا، بی منت نقشی در زدودن گرد و غبار محرومیت از چهره آن ایفا کنند، مسئولان نیز آمدند تا در کنار این گروه های جهادی فرصت ناب خدمت را از دست ندهند، اقدامی که باعث شد تا نهال امید در دل اهالی این روستای کوهستانی دوباره جوانه زند.

یکی از جوانان طلبه یزدی حاضر در اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و با هدف کسب رضایت الهی و اندوخته ای برای آخرت خودم به این روستا آمدم تا هر کاری که از دستم برمی آید برای مردم محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت دانشجویان جهادی یزد در روستای کشکک رامیان

خدمت بی منت دانشجویان جهادی یزد در روستای کشکک رامیان