مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-25حوادث

افزایش 30 درصدی امدادرسانی هلال احمر در ایلام


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امداد رسانی این جمعیت در حوادث سال جاری 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا علی محمدی در این خصوص اظهار داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در سه ماهه نخست سال جاری به 45 مورد حادثه جاده ای، 51 مورد کوهستان، 2 مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، 11 مورد خدمات حضوری، 4 مورد حادثه غرق شدگی، 8 مورد خدمات مناسبتی، 13 مورد سیل و آبگرفتگی، 8 مورد حادثه شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد زلزله امدادرسانی کرده اند.

علی محمدی بیان کرد: در این حوادث، 67 نفر با استفاده از آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و 4 نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه درجریان فعالیت های امدادی این جمعیت در سه ماهه نخست سال جاری 279 تیم عملیاتی در قالب 1 هزار و 6 نفر نجاتگر در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده اند، افزود: در این حوادث در مجموع 233 خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به کارگیری شده است.

وی افزود: ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی امدادرسانی هلال احمر در ایلام

افزایش 30 درصدی امدادرسانی هلال احمر در ایلام