مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-23سياسي

تعداد زیاد پرونده های قضایی در دماوند زیبنده نظام نیست


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه تعداد زیاد پرونده های قضایی زیبنده نظام نیست گفت: یکی از دلایل تشکیل پرونده ها در دادگاه، اطلاع نداشتن مردم از مسائل حقوقی و عدم آگاهی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه چهارشنبه نهم ذیحجه روز عرفه و پنجشنبه روز دهم ماه و روز عید سعید قربان است اظهار داشت: امام خمینی (ره): عید عرفه روز نیایش و دعا و ارتباط قلبی با خداوند است با عید قربان که روز گذشتن از خود و خواسته های نفسانی است مرتبط است و مصداق ترتیب عرفان نظری و عرفان عملی است.

وی با بیان اینکه انشاالله همه مؤمنین و مومنات از فرصت شب و روز عرفه برای دعا و نیایش با خدای متعال استفاده کنند گفت: عمل به سنت مستحب مؤکد قربانی و اهدای گوشت آن به نیازمندان در روز عید سعید قربان مد نظر مردم عزیزمان خواهد بود.

فتاح دماوندی با بیان اینکه چهارشنبه هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) در سال 1360 و روز قوه قضاییه است افزود: ضمن تقدیر از زحمات رییس و کارکنان دادگستری دماوند این هفته را گرامی می داریم، دادگستری وظیفه دارد طعم عدالت و احقاق حق در جامعه را به مردم بچشاند و با فساد مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زیاد پرونده های قضایی در دماوند زیبنده نظام نیست

تعداد زیاد پرونده های قضایی در دماوند زیبنده نظام نیست