مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-25سياسي

نباید از حداقل های در جهاد تبیین غفلت شود


رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری نباید فرصت ها را از دست داد، گفت: در حوزه جهاد تبیین نباید از حداقل ها هم غفلت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جلسه قرارگاه استانی طرح ملی جهاد تبیین با بیان اینکه بر اساس فرموده مقام معظم رهبری توپخانه دشمن فعال شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ما در مرحله برنامه ریزی هستیم در حالی که باید وارد میدان عمل شویم.

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه خیلی از طرح ها قبلا هم مطرح بوده است که البته باید کامل شود، ادامه داد: اشکالات کار هم در این میدان عمل مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری نباید فرصت ها را از دست داد، افزود: در حوزه جهاد تبیین نباید از حداقل ها هم غفلت کرد.

همچنین علی یوسفی، رییس ستاد اقامه نماز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر ما دچار یک آسیب هستیم و آن گذراندن وقت در جلسات است، تصریح کرد: این وقت گذرانی موجب می شود که اتفاقات به شکل مورد دلخواه و کیفیت مد نظر و مورد انتظار در میدان عمل روی نمی دهد.

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان با تاکید بر اینکه کلیات طرح در دستورالعمل قرارگاه جهاد تبیین دیده شده است، ادامه داد: حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از حداقل های در جهاد تبیین غفلت شود

نباید از حداقل های در جهاد تبیین غفلت شود