مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-18فرهنگي

تابلوی نقاشی «اولین دیدار» به مناسبت هفته عفاف و حجاب رونمایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی بحرینی هنرمند شناخته شده رشته نقاشی درباره خلق این اثر هنری بیان کرد: «اولین دیدار»، روایت گر سفر بانویی محجبه از این دنیا به جهان آخرت است که در اولین دیدار خود، - تابلوی نقاشی اولین دیدار به مناسبت هفته عفاف و حجاب رونمایی شد به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تابلوی نقاشی اولین دیدار به همت اداره کل هنر های تجسمی و با حضور علی بحرینی خالق اثر و سید مصطفی زراوندیان معاون هنری اداره کل هنر های تجسمی در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرا و رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی بحرینی هنرمند شناخته شده رشته نقاشی درباره خلق این اثر هنری بیان کرد: اولین دیدار ، روایت گر سفر بانویی محجبه از این دنیا به جهان آخرت است که در اولین دیدار خود، با حضرت فاطمه زهرا (س) روبه رو می شود و حضرت (س) در ورودی بهشت، به استقبالش آمده و به او خوش آمد می گویند.

او ادامه داد: می خواستم اولین دیدار ، برای کسانی که به حجاب و عفاف پایبند نیستند، تلنگری باشد تا به این موضوع فکر کنند که در روز قیامت، چگونه می خواهند با حضرت زهرا (س) روبه رو شوند؟ از این رو تلاش کردم به شیوه ای غیرمستقیم به مقوله حجاب و عفاف و فرهنگ‎ سازی در این زمینه بپردازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی نقاشی «اولین دیدار» به مناسبت هفته عفاف و حجاب رونمایی شد

تابلوی نقاشی «اولین دیدار» به مناسبت هفته عفاف و حجاب رونمایی شد