مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-10حوادث

اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام/ دستگیری 90 سارق


رییس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام به طور همزمان در سراسر استان های کشور خبر داد و گفت: تعداد 90 نفر سارق دستگیر و 119 فقره سرقت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای تدابیر و با هدف کاهش و مهار جرایم و تأمین آسایش شهروندان، پلیس آگاهی به صورت همزمان در سراسر کشور طرح مقابله با سارقان احشام را به مرحله اجرا درآورد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت 3 روز در تیرماه سال جاری به طول انجامید، افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد 90 نفر سارق احشام دستگیر شدند که طبق تحقیقات انجام شده حدود 54 درصد سابقه دار و 46 درصد نیز فاقد سابقه بودند.

رییس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه در این طرح تعداد 119 فقره سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس و استان خراسان رضوی بوده است.

سردار قنبری با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت از اولویت های کاری مهم پلیس آگاهی است، تصریح کرد: در طول سال گذشته نیز با اجرای 5 مرحله طرح مقابله با سارقان احشام در سراسر کشور قریب به 600 دستگیری و بیش از 800 فقره کشف از جمله عملکرد این پلیس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام/ دستگیری 90 سارق

اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام/ دستگیری 90 سارق