مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-01سياسي

سهم مشارکت مردم در سرمایه گذاری های هرمزگان باید افزایش پیدا کند


سهم مشارکت مردم در سرمایه گذاری های هرمزگان باید افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر شنبه در نشست با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، نبض خرکت و توسعه استان بر عهده سازمان مدیرت و برنامه ریزی است، اظهارداشت: هرچه سازپان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان یک موتور محرک به سمت حرکات کلان و توسعه ای گام بردارد، می تواند موتور محرک سایر دستگاه ها را نیز روشن کند.

وی، با اشاره به سند توسعه استان با چشم انداز 10 ساله، عنوان کرد: برخی از استان ها سند توسعه استان خود را تدوین کرده اند؛ یعنی برنامه ریزی های کوتاه مدت خود را در دل برنامه ها و اسناد میان مدت و بلندمدت انجام داده اند که اقدام خوبی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تصریح کرد: شاهد یک عدم توازن در بخش های جغرافیایی و توسعه ای هستیم که برای تحقق عدالت در بخش های مختلف نظیر آموزشی، پزشکی و … نیازمند تدوین برنامه های مختلف هستیم.

حجت الاسلام عبادی زاده، با بیان این نکته که در بخش مردمی کردن اقتصاد عقب هستیم، مطرح کرد: اگر به سمت جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی گام برنداریم، با استفاده از منابع دولتی نمی توان چالش ها را برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مشارکت مردم در سرمایه گذاری های هرمزگان باید افزایش پیدا کند

سهم مشارکت مردم در سرمایه گذاری های هرمزگان باید افزایش پیدا کند