مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-29سياسي

تبعیت از ولایت راه رهایی از فتنه ها است


خطیب نماز عید قربان در بندرعباس گفت: راه رهایی از فتنه ها و رسیدن به حاجات، تبعیت از ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در خطبه های نماز عید قربان در مسجد جامع بندرعباس، راه سعادت بشر در دنیا و آخرت را عمل به قرآن و تبعیت از راه نورانی حق عنوان کرد و بیان داشت: روز عید قربان یک اجازه عام به بندگان از سوی خدا متعال که ثمرات آن بخشش خاص، آمرزش گناهان، رسیدن به حاجات و دوری از فتنه است.

وی با بیان این که توجه به معنویت راه رهایی از بند نفسانیات و حرکت به سوی یافتن حقیقت در هر ماجرا است، خاطرنشان کرد: امروز معنویت گمشده بشر است و فرهنگ غربی با هر روش و رفتاری به سوی دور کردن انسان ها از راه حق و رواج ولنگاری است.

  حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: وحدت تنها راه برون رفت از تمام بیچارگی جهان اسلام است و برای امت سازی و تمدن سازی جهت آماده کردن حکومت جهانی مهدوی موثر و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به نقش محوری کشورمان در ایجاد وحدت در منطقه و مبارزه با استعمار و استکبار، افزود: وحدت ملت های مسلمان می تواند موجب رهایی از بند دشمنانی شود که می خواهند همه ثروت های ملت های مسلمان را به تاراج ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از ولایت راه رهایی از فتنه ها است

تبعیت از ولایت راه رهایی از فتنه ها است