مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-18اقتصادي

تولید علم در کشور باید به عمل تبدیل شود


معاون وزیر علوم با اشاره به رتبه نخست ایران در علم آفرینی در منطقه گفت: تولید علم در کشور باید به عمل تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا محمدزاده عطار امروز سه شنبه در نشست اعضای ایرانی اتحادیه دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی حاشیه دریای خزر در تالار حکمت دانشگاه گیلان در رشت اظهار کرد: راه حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و رفاهی مردم باید از دل این نشست ها و جلسات خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی کشورهای حاشیه دریای خزر در حل مشکلات مردم نقش آفرین باشند، افزود: اثر و خروجی این نشست ها باید در سفره مردم قابل لمس باشد.

معاون همکاری های علمی و سازمان های تخصصی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رتبه نخست ایران در علم آفرینی در منطقه، بیان کرد: تولید علم زمانی مثمرثمر واقع می شود که تبدیل به عمل شود و لذا در این بخش باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

محمدزاده عطار با بیان اینکه دانشگاه گیلان و سایر اعضای اتحادیه دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی کشورهای حاشیه دریای خزر باید عملکرد الگو محوری داشته باشند، اضافه کرد: با توجه به سابقه تأسیس و پیشینه این اتحادیه انتظار می رود عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند و به عنوان الگو برای نقاط دیگر مطرح شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید علم در کشور باید به عمل تبدیل شود

تولید علم در کشور باید به عمل تبدیل شود