مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-25حوادث

دستگیری 33 سارق در شهرستان قزوین


فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری سارقان، جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و کشف بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: طرح اقتداری برخورد با سارقان، افراد مالخر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: از دستاورد های اجرای این طرح دستگیری 33 سارق و کشف 29 فقره سرقت، کشف 3 کیلو و 306 انواع موادمخدر و دستگیری 12 نفر خرده فروش مواد مخدر و 3 نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر در سطح شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین مبارزه و پیشگیری از وقوع سرقت، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم، ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان را از اولویت های پلیس دانست.

این مسئول انتظامی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، گفت: شهروندان می بایست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 33 سارق در شهرستان قزوین

دستگیری 33 سارق در شهرستان قزوین