مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-24سياسي

سرنوشت منافقین، درس عبرتی برای اعتمادکنندگان به غرب


سرنوشت منافقین برای گروههای سیاسی و اپوزیسیون که به غرب اعتماد دارند، درس عبرت خوبی است تا بدانند تعریف غرب از هرچیز و در هر زمانی متناسب با منافع خودش است.

- عباس سلیمی نمین تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به وضعیت امروز منافقین و حمله پلیس آلبانی به پادگان اشرف 3، گفت: این موضوع را از دو منظر می توان بررسی کرد؛ اول، پایان پروژه غرب در قالب اقدامات حاد علیه ایران و ورود مجدد آنها به مرحله گفتگو.

دوم، از این منظر که غرب در ارتباط با نیروهای تجزیه طلب و ضدایرانی در خارج از کشور نوعی فریب کاری را دنبال کرد که می خواهد آن را در این پروژه جبران کند.

وی با بیان اینکه فریب کاری آنها این بود که در ظاهر اعلام کردند منافقین در ائتلاف علیه ایران حضور ندارند اما در پشت صحنه، آنها نیروی اصلی بودند، اظهار کرد: وقتی بنا بود حرکتی آشوب گرانه علیه نظام جمهوری اسلامی در خیابان های تهران به راه بیفتد و همچنین ترور و برخی عملیات های نظامی صورت بگیرد، منافقین در پشت صحنه نقش عنصر اصلی را ایفا کردند اما روی صحنه نشانی از آنها نبود، برای مثال در راهپیمایی هایی که در اروپا برگزار شد پرچمی از آنها حاضر نبود و شعاری به نفع آنها داده نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت منافقین، درس عبرتی برای اعتمادکنندگان به غرب

سرنوشت منافقین، درس عبرتی برای اعتمادکنندگان به غرب