مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25سياسي

کردستان در بحث مواد مخدر وضعیت مطلوب تری نسبت بە سایر استان ها دارد


استان کردستان هرچند در مسیری قرار دارد کە بە شدت در معرض تهدید است، اما هموارە در بحث مواد مخدر وضعیت مطلوب تری نسبت بە سایر استان ها دارد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: استان کردستان هرچند در مسیری قرار دارد کە بە شدت در معرض تهدید است، اما هموارە در بحث مواد مخدر وضعیت مطلوب تری نسبت بە سایر استان ها دارد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (4تیر) در همایش بزرگداشت سالروز جهانی مبارزە با مواد مخدر اظهار کرد: یاریگری شعار هفتە مبارزە با مواد مخدر امسال است کە از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی عنوان کرد: پیشگیری از معضل اعتیاد نیازمند یاریگری، تعامل، هماهنگی و همگرایی و هم قسم شدن در امر مبارزە با مواد مخدر است.

زارعی کوشا بیان کرد: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر ابعاد و جنبەهای مختلفی دارد کە این جنبەها شامل درمان، ایجاد مراکز ترک اعتیاد، فعالیت های اجتماعی، فعالیت های فرهنگی و آموزشی و فعالیت های میدانی است.

استاندار کردستان بیان کرد: صرف جمع آوری معتادان متجاهر و نگهداری از آن ها در مراکز ترک اعتیاد مدنظر نیست و هدف و اولویت اصلی ما بهبود و بازگشت آنان بە جامعە است.

وی هفتە مبارزە با مواد مخدر را فرصتی عظیم عنوان کرد و گفت: هفتە مبارزە با مواد مخدر فرصتی بی نظیر برای انسجام ارگان ها و مردم در بحث مبارزە با مواد مخدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در بحث مواد مخدر وضعیت مطلوب تری نسبت بە سایر استان ها دارد

کردستان در بحث مواد مخدر وضعیت مطلوب تری نسبت بە سایر استان ها دارد