مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-13دانش

تله کابین واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از مهرماه راه اندازی می شود


تله کابین واحد علوم و تحقیقات پس از انجام فرایندهای مرتبط با تست سرد و تکمیل کارهای اصلاحی، تا ابتدای مهرماه 1402 به بهره برداری می رسد.

- تله کابین واحد علوم و تحقیقات پس از انجام فرایندهای مرتبط با تست سرد و تکمیل کارهای اصلاحی، تا ابتدای مهرماه 1402 به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی قاضی مرادی مجری طرح های عمرانی این واحد در خصوص پروژه سیستم حمل و نقل کابلی این واحد گفت: تله کابین واحد علوم و تحقیقات درسال 1393 شکل گرفت و طی این سال ها مراحل طراحی و ساخت آن با فرازها و نشیب هایی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه قرارداد این پروژه از نوع EPC بوده و یک شرکت داخلی، به عنوان پیمانکار اصلی، پس از برنده شدن در مناقصه عهده دار طراحی، تامین تجهیزات و ساخت پروژه تله کابین شده است، افزود: این پروژه را می توان به دو حوزه اصلی تفکیک کرد.

حوزه اول موضوعات مرتبط با ابنیه و سازه پروژه است که شامل ایستگاه ها و دکل ها بوده و حوزه دوم شامل تجهیزات و تاسیسات مرتبط با نصب و راه اندازی تله کابین است.

دکتر قاضی مرادی افزود: در حوزه اول، شرکت پیمانکار از وجود دیگر پیمانکاران ذیصلاح داخلی بهره برد، متاسفانه در حوزه دوم در داخل کشور متخصص واجد شرایط وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از مهرماه راه اندازی می شود

تله کابین واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از مهرماه راه اندازی می شود