مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-12دانش

کمبود نیروهای آموزش و پرورش در شهرستان های گیلان شناسایی شود


استاندار گیلان با بیان اینکه باید میزان معلم در تمامی شهرستان های گیلان مشخص و بر همان اساس دانشجو در دانشگاه فرهنگیان جذب کرد، گفت: در شهرستان های فومن و رودسر دو مجموعه علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و بر همین اساس باید دانشجویان غرب استان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار مهمی در تربیت مدیران آینده کشور دارد، اظهار کرد: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در جامعه بر هیچ فردی پوشیده نیست زیرا این دانشگاه مدیران و آیندگان کشور را تربیت می کند.

وی با اشاره به عدم کادرسازی در دانشگاه فرهنگیان در چندسال گذشته، گفت: در دهه گذشته در دانشگاه فرهنگیان کادر و نیروسازی نشده و هیچگونه نخبه پروری در دانشگاه فرهنگیان شکل نگرفت اما دولت سیزدهم بر اساس اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین اقدامات خوبی را انجام داده است.

استاندار گیلان با تأکید بر تربیت معلم در حوزه های علمی و فرهنگی، بیان کرد: در تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان باید به رشد فکری، علمی، فرهنگی و روحی دانشجو در این دانشگاه توجه شود زیرا دشمن در تلاش برای نفوذ فرهنگی در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروهای آموزش و پرورش در شهرستان های گیلان شناسایی شود

کمبود نیروهای آموزش و پرورش در شهرستان های گیلان شناسایی شود