مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-24سياسي

گلوگاه مقصد گردشگری شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: برای تبدیل گلوگاه به مقصد گردشگری باید زیرساخت های اقامتی در منطقه توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق برزگر صبح شنبه در دیدار با امام جمعه شهر گلوگاه با اشاره به اینکه این شهرستان جز شهرستان های است که دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی در 3 حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارد، اظهار داشت: در حوزه گردشگری با توجه به ساختار طبیعی این منطقه اولویت با گردشگری روستایی، تأسیسات گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی است.

وی ادامه داد: با هماهنگی مدیران شهرستانی و دهیاران کارگاه های تخصصی برای فرهنگ گردشگرپذیری منطقه آموزش های ارائه شود.

برزگر با اشاره به جشنواره ها و رویدادهای حوزه گردشگری، گفت: با توجه به جشنواره انجیر در شهرستان باید از حالت محلی به ملی تبدیل شود که برای این امر تورهای گردشگری و آژانس ها هدایت شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خاطرنشان کرد: برای تبدیل شدن گلوگاه به مقصد گردشگری باید زیرساخت های اقامتی و بستر حضور آژانس ها صورت گیرد.

وی با اشاره به قبرستان تاریخی سفیدچاه گلوگاه، تصریح کرد: این قبرستان می تواند یک مرکز مذهبی و فرهنگی به عنوان یک موزه برنامه ریزی شود و باید نگاه به این آثار تاریخی فرا محلی باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه مقصد گردشگری شود

گلوگاه مقصد گردشگری شود