مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-11ورزشي

بدون مربی تمرین می کنم/ علاقه ای برای ورود به عرصه مربیگری ندارم


احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا با انتقاد از وضعیت فعلی دوومیدانی در کشور گفت: این روزها بدون مربی تمرین می کنم؛ آیا ورزشکار دیگر المپیکی هم هست که این طور باشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از 21 تیرماه به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می شود که در این رقابتها احسان حدادی پرافتخارترین دوومیدانی کار ایران غایب است.

حدادی در مسابقات قهرمانی آسیا 6 مدال طلا داشته و در آخرین دوره برگزاری این رویداد در سال 2019 در دوحه قطر نیز با ثبت رکورد 65 متر و 95 سانتی متر باز هم مدال طلا گرفت.

این ملی پوش پرتاب دیسک که اولین دوومیدانی کار ایران در تاریخ بوده که صاحب مدال قهرمانی جهان و المپیک شده است چند سالی است پس از مصدومیت های پی در پی روزهای کم فروغی را تجربه می کند اما همچنان این امیدواری وجود دارد که حدادی بتواند در بازی های آسیایی پیش رو در هانگژو ایران را صاحب پنجمین مدال طلای خود در این رشته کرده و ضمن اینکه نام خود را به عنوان نخستین ورزشکار صاحب 5 طلا در این رویداد ثبت می کند بلکه نام یک ورزشکار ایرانی را در این بحث در تاریخ ثبت کند.

رکورددار پرتاب دیسک آسیا بعد از حواشی زیاد قرار بود دو ماه در اردوی آمریکا باشد اما دو هفته قبل و تنها پس از یک ماه تمرین به ایران بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون مربی تمرین می کنم/ علاقه ای برای ورود به عرصه مربیگری ندارم

بدون مربی تمرین می کنم/ علاقه ای برای ورود به عرصه مربیگری ندارم