مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-13فرهنگي

ساری میزبان مدیران موسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت مازندران در ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احسان آهنگر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این همایش 25 تیرماه همزمان با هفته قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان با هدف ارتقاء سطح دانش مدیران، هم افزایی علمی و فرهنگی میان مراکز قرآنی، آگاهی از آخرین فعالیت ها و برنامه های قرآنی استان و کشور، اطلاع از آخرین دستورالعمل های تبلیغی ترویجی، آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن و عترت و ایجاد ارتباط مؤثر میان دستگاه های ناظر و موسسات قرآنی مردمی استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه در این گردهمایی از زحمات و فعالیت های تشکل های فعال فرهنگی و قرآنی استان تجلیل می شود، یادآور شد: در این مراسم با اهدای لوح سپاس، از تلاش های موسسات قرآنی، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و جمعی از فعالان قرآنی استان قدردانی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری میزبان مدیران موسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران

ساری میزبان مدیران موسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران