مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-26دانش

وزارت دفاع از ظرفیت بزرگ دانشی مؤسسات آموزش عالی استفاده کند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه 700 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و 150 هزار دانشجوی دکترا در کشور مشغول تحصیل و پژوهش هستند؛ گفت: وزارت دفاع از این ظرفیت بزرگ دانشی استفاده کند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه 700 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و 150 هزار دانشجوی دکترا در کشور مشغول تحصیل و پژوهش هستند؛ گفت: وزارت دفاع از این ظرفیت بزرگ دانشی استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در نشست راهبردی وزارت دفاع که ظهر امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد؛ گفت: اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا از وجاهت و منزلت بالایی برخوردار است در نتیجه امنیت برآمده از فداکاری و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و توجه آنها به علم و دانش، خلاقیت و نوآوری است.

وزیر علوم تاکید کرد: حضور عزتمندانه دولت سیزدهم در عرصه های بین المللی و عبور از دیپلماسی التماسی دوران گذشته به دیپلماسی اقتدار، به پشتوانه نیروهای مسلح کشور حاصل شده است.

وی اظهار داشت: ایران جزو معدود کشورهای دنبا است که از استقلال سیاسی کامل برخوردار است و زیر بلیط هیچ دولتی نیست و دولت سیزدهم در پناه این استقلال در عرصه دیپلماسی پیشرفت کرده و برای وحدت کشورهای اسلامی تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع از ظرفیت بزرگ دانشی مؤسسات آموزش عالی استفاده کند

وزارت دفاع از ظرفیت بزرگ دانشی مؤسسات آموزش عالی استفاده کند