مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:162023-07-19سياسي

آیت الله ناصری: اصحاب رسانه گزارش های تحلیلی دقیق تولید و منتشر کنند+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، پیش از امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب جمعی از خبرنگاران واحد خواهران سازمان بسیج رسانه استان یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در این دیدار، با اشاره به نقش و اهمیت حوزه اطلاع رسانی و فعالیت بسیج رسانه، برای ترویج و نهادینه کردن ارزش های اسلام ناب محمدی، اظهار کرد: رسالت خبرنگاران به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان سعی دارند ارزشهای اسلامی را با طرح شبهات مختلف کمرنگ کند حائز اهمیت و موثر است.

وی افزود: خبرنگاران باید در عین استقلال رفتاری و کاری، آگاهانه و هوشمندانه نسبت به رفع شبهات اقدام و با اطلاع رسانی به موقع و کامل توطئه دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه یزد توجه به درستی خبر و تأثیرگذاری آن را از دیگر ویژگی های و الزامات فعالیت خبری دانست و گفت: تحلیل کامل و دقیق یکی دیگر از عناصر تأثیرگذار در حوزه رسانه است.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این که مردم نباید در بی  اطلاعی بمانند تصریح کرد: تهیه محتوای صادقانه و انتشار به موقع و کامل آن لازمه شفاف سازی در امور و آگاه سازی مردم در موارد مختلف است.

وی افزایش اعتماد عمومی را از دیگر وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهد و متخصص دانست و بیان کرد: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه هر جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: اصحاب رسانه گزارش های تحلیلی دقیق تولید و منتشر کنند+عکس

آیت الله ناصری: اصحاب رسانه گزارش های تحلیلی دقیق تولید و منتشر کنند+عکس