مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-18دانش

دانشکده هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی سمنان راه اندازی می شود


دانشکده هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه اندازی می شود و در همین راستا، دکتر ملیحه صادقی به عنوان مسئول راه اندازی این دانشکده جدید، - "دانشکده هوشمند" در دانشگاه علوم پزشکی سمنان راه اندازی می شود ایسنا/سمنان دانشکده هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه اندازی می شود و در همین راستا، دکتر ملیحه صادقی به عنوان مسئول راه اندازی این دانشکده جدید، انتخاب و معرفی شد.

دکتر کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 27 تیرماه در حکمی دکتر ملیحه صادقی مدیر گروه آموزشی فناوری اطلاعات سلامت دانشگاه را به عنوان مسئول راه اندازی دانشکده هوشمند منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این حکم دکتر ملیحه صادقی آمده است: سرکار خانم دکتر ملیحه صادقی مدیر گروه محترم آموزشی فناوری اطلاعات سلامت خداوند متعال را شاکریم که نعمت خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و گرانقدر میهن عزیزمان را به ما عطا نمود.

با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول راه اندازی دانشکده هوشمند منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی سمنان راه اندازی می شود

دانشکده هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی سمنان راه اندازی می شود