مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-02اجتماعي

آسمان تهران صاف تا کمی ابری طی 5 روز آینده است


اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: جوی نسبتاً پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری طی 5 روز آینده روی استان تهران پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش یابی عددی بیانگر جوی نسبتاً پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری طی پنج روز آینده بر روی استان تهران است.

طی این مدت در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی افزایش سرعت وزش باد در بعضی ساعت ها، وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان همچنین ورود گرد و غبار انتقالی به ویژه از روز سه شنبه (13 تیر) از استان های مجاور مورد انتظار است.

در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست شمال شرقی استان رخداد تندباد موقت و رگبار باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (12 تیر) صاف در بعضی ساعت ها وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (13 تیر) صاف در بعضی ساعت ها غبار محلی، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان تهران صاف تا کمی ابری طی 5 روز آینده است

آسمان تهران صاف تا کمی ابری طی 5 روز آینده است