مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-21سياسي

آیت الله حسینی: سد آبریز و سقاوه در دستور کار بررسی کارشناسان قرار گیرند


امام جمعه یاسوج با توجه به وجود 10 درصد روان آب ها در استان، خواستار بررسی مشکلات دو سد آبریز و سقاوه از کارشناسان امر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سیدنصیر حسینی در خطبه های عبادی -سیاسی این هفته شهر یاسوج با بیان این که گاهی خواسته های انسان به نفع او نیست و همین موضوع سبب عدم استجابت دعای او می شود، اظهار کرد: برخی مواقع انسان حاجتی دارد و به صلاح و مصلحت او نیست در برخی مواقع مسئله ای برای انسان به گمانش بد است، اما خداوند خیر او را می خواهد و مصلحتی نیکو برایش رقم می زند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به این که همه عالم مادی و عالم بعد از مرگ و برزخ از آن خداوند متعال است، افزود: اگر عنایت خداوند متعال نباشد کوچکترین تغییر ها سبب فنا و نابودی انسان می شود و خداوند متعال لحظه به لحظه جهان را مدیریت می کند.

وی با بیان این که در سایه تقوا خیر دنیا و آخرت نصیب انسان خواهد شد، گفت: در خلقت موجودات باید تعقل کرد، زیرا خلقت یک موجود، انسان یا حیوانات امری عادی نیست تعقل در این خلقت ها سبب آگاهی بیشتر انسان می شود.

آیت الله حسینی با تاکید بر این که تقوا و معنویت به انسان ها و جامعه بشری ارزش می دهد، گفت: اگر مدیریت در دست انسانی ضعیف و در رسانه های فاقد معنویت افتاد ارزش و منزلت انسان از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی: سد آبریز و سقاوه در دستور کار بررسی کارشناسان قرار گیرند

آیت الله حسینی: سد آبریز و سقاوه در دستور کار بررسی کارشناسان قرار گیرند